Mama idzie na kawę – 100 firm i kawiarni wspiera mamy! Dołącz także!


Już ponad sto firm i kawiarni z całej Polski dołączyło do akcji „Mama idzie na kawę”. Wybrane kawiarnie w Warszawie, Katowicach, Lublinie i Poznaniu zapraszają wszystkie kobiety w ciąży, mamy i tatusiów z pociechami u boku na kawę. Co ważne, dołączając do akcji, można poznać wiele młodych, dynamicznie rozwijających się firm, tworzonych przez kobiety, często mamy. Ma to być inspiracja i zachęta do zmian w życiu zawodowym.
Ogromne zainteresowanie akcją potwierdza organiczną potrzebę młodych mam, które chcą realizować swoje pragnienia, także zawodowe, nie rezygnując z niepowtarzalnych chwil, jakie daje im macierzyństwo. Stając się mamą, kobieta nie musi rezygnować z siebie – może czerpać na nowo ze swego potencjału, odkrywając nowe, niezbadane dotąd ścieżki. Nie musi zamykać się w domu – wyjście na symboliczną kawę może stać się impulsem do twórczych przemyśleń i wprowadzenia inspirujących zmian w życiu swoim i swojej rodziny.
Akcję „Mama idzie na kawę” wymyśliła jedna młoda mam – Agnieszka Czajkowska-Starzyk, która sama zmieniła swoje uporządkowane życie. „Poszłam za głosem serca i dzisiaj spełniam moje dziecięce marzenia. Zamieniłam korporacyjny kostium, na dżinsy i sweter, ale tworzę coś własnego, niepowtarzalnego, co daje mi ogromną satysfakcję i siłę. Chciałam pokazać, jak wiele jest podobnych kobiet do mnie i jak czasami warto zaryzykować” – tłumaczy pomysłodawczyni akcji.
„Mama idzie na kawę” to akcja społeczna skierowana do wszystkich mam (i tatusiów). Zasady są proste: od 15 maja do 15 czerwca, w wybranych kawiarniach i restauracjach w całej Polsce, od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 18:00, każdy rodzic, który pojawi się z dzieckiem do lat 10, oraz kobiety oczekujące potomstwa (z bobasami jeszcze w brzuchu), będą mogli napić się dowolnej kawy z 50% rabatem. Dodatkowo, otrzymają katalog pełen informacji o młodych polskich firmach tworzących rzeczy niebanalne i wyznaczających nowy kierunek w polskim designie. Katalog oraz pełna lista firm i kawiarni są dostępne na stronie www.mamaidzienakawe.pl .
Pomysłodawcą i inicjatorem akcji „Mama idzie na kawę” jest Agnieszka Czajkowska-Starzyk, właścicielka firmy Colorstories, a współorganizatorem akcji jest warszawska kawiarnia Kubek w Kubek.